fbpx

Month: június 26, 2019

Piller Adri: Irány a 4 órás maraton! – 2. rész

A BSI Kaposvári Futónagykövete, Piller Adrienn nem ismeretlen futókörökben. Rutinos futóként eleinte tartott az ötlettől, hogy a kaposvári ENSPORT-labor együttműködését elfogadja, de végül beadta derekát, és elindult a felkészülés az idei SPAR Maratonra. A közös munka tapasztalatait ebben a blogsorozatban fogja megosztani követőinkkel. Ez történt az elmúlt 3 hónapban. 3 hónap… Nagyon gyorsan eltelt. A kezdetek kezdetén megbeszéltük Naszódi Zsolttal (ENSPORT régió vezető, Kaposvár), hogy hogyan épülnek fel az edzésnapok. Heti 4-5 edzés. Mivel futónagykövet vagyok, így vannak vállalt közösségi futásaim is. Kedden futóiskola: nyújtással és légzőgyakorlatokkal, amit egyesületünk szervez amatőr futóknak, profi edzővel. Abszolút beilleszthető az edzéstervbe. Szerda, szombat (Ensport

Ensportos Tri-Palacsinta recept

Többen kértétek már, hogy Szádvári Juci verseny előtti babona reggelijének titkos receptjét tegyük közkincsé. Hát íme! Egy tartalmas, ínycsiklandó, és teljesen bűnözésmentes reggeli. Kiváló indítása egy sporttal teli napnak! Hozzávalók 1 adaghoz (4db palacsinta): 1db banán 80g zabpehely 1db tojás 1 csipet só kb fél deci folyadék (tej, mandulatej, víz, …) mokkáskanálnyi sütőpor (opcionális) egyéb gyümölcsök tetszés szerint olaj Gyors csokiszósz: kiskanál méz 1-2 kiskanál kakaópor néhány csepp tetszőleges folyadék (tej, mandulatej, víz, …), míg a kívánt sűrűséget el nem érjük Elkészítés: Tegyünk fel egy palacsintasütésre alkalmas serpenyőt közepes lángon (indukciós sütőn 6-os fokozot a 9-ből). Tegyünk bele pár csepp olajat és oszlassuk

ENSPORT-sikersztori: Ökrös Zoltán, futó

Az ENSPORT-tal dolgozni jó! Ezt nem mi mondjuk, hanem sportolóink, akik az #ensportsystem-el érnek el olyan sikereket, amire korábban még csak gondolni sem mertek. Ökrös Zoli egy kiváló futó, aki 1:36-os félmaratonra edztette fel magát saját programjával, de ekkor jött Szilágyi Tibi és az ENSPORT, és a Zoli története itt hatalmas fordulatot vett! Előre bocsátom, én nem azért futok, mert annyira szeretek…versenyezni szeretek! Eleinte úgy gondoltam, hogy a versenyekre kiválóan fel tudok egyedül is készülni heti 3 tetszőleges intenzitású és hosszúságú futással. Ez a fantasztikus edzésterv egy 1 óra 36 perces félmaratoni eredményig repített (2017. június). Az ENSPORT-időszámítás kezdete Ezután egy teljesítménydiagnosztikát követően kezdtünk

Két keréken élve – Szabó Adri ENSPORT-blogja, 1. rész

Szabó Adri, kerékpáros nagykövetünk olyan, mint Te! Egy átlagos csaj, aki munka mellett kedvenc hobbijának, a kerékpározásnak hódol, de így is arra törekszik, hogy tudatosan készüljön a rá váró kihívásokra. Blogsorozatában betekintést nyerhettek a közös munkánkba, amiben szó lesz teljesítménydiagnosztikáról, edzéstervezésről, versenyre való felkészülésről, és még sok minden másról is, ami kerékpározással kapcsolatos. Szabó Adrienn vagyok, 31 éves amatőr kerékpáros. Berkes Gábor irányítása alatt fejlődöm immáron 6 hónapja. Aktívan 2017 óta kerékpározom, ekkor építettem meg első és azóta is használatban lévő bringámat, egy apró Daccordi váz köré. 2017 a szárnypróbálgatás éve volt, a FaTe (Fakultatív Tekerések) névre keresztelt baráti társasággal jártam tekerni,