fbpx

Day: szeptember 9, 2020

4 egyszer alapelv, amivel javíthatsz az étkezéseden

Sokszor tapasztaljuk, hogy az étkezésre jut a legkevesebb idő. Rohanó életünkben bizony gyakran beleesünk ebbe a hibába. Dietetikusunk pár fontos alapelvvel segít, amivel drasztikusan javítani tudod a mindennapi étkezésed. 1️⃣ Rendszeresség Nagyon egyszerűnek és evidensnek tűnik, de az egyik legfontosabb szempont! Fontos azt kiemelni, hogy a rendszeresség együtt jár(hat) a rugalmassággal is, nem merev szabályokhoz és időpontokhoz kell igazodni. Érdemes arra figyelni, hogy ha kaotikusan is alakul a napod, a főétkezéseket azért iktass be, próbálj időt szánni egy-egy étkezésre. A nagy rohanásban még jól eső érzés is lehet kicsit leülni és nyugiban elfogyasztani az ebédet. Azt gondolom, hogy a dietetikus

Sportolóink eredményei – 36. hét (2020)

Szuper hétvégén vannak túl sportolóink. 11 egyéni csúcs, 3 győzelem, korosztályos dobogók, teljesítések és első teljesítések…Nagyon büszkék vagyunk rátok! #szeretjükamunkánk #akeménymunkakifizetődik   Wizzair Budapest Félmaraton 🏆 Benkovics Dániel, egyéni csúcs /edzője: Andrási Ferenc/ – 13 perces új egyéni rekord, 1:40:28-as célidővel. 🏆 Czidlina Vivien, egyéni csúcs /edzője: Sasi Gabriella/ – Ideje: 1:57:37 🏆 Dósa Zoltán, egyéni csúcs /edzője: Perényi-Bakó Andrea/ – 21 perces javulás, 1:52:01-es idővel ért célba. 🏆 Kovács Anett, egyéni csúcs /edzője: Várdai Zoltán/ – Váltóban futotta a WizzAirt, 12,6 kilométert teljesített, amin belül a 10kmes Pb-t futott, 15 percet javított legjobbján. 🏆 Kőhídi Csilla, egyéni csúcs /edzője: