fbpx

Day: március 22, 2019

Az edző is ember – Szilágyi Tibi önmagáról, önkritikusan

Első fejezet: Gyónás – „Hogyan lesz 6km laza futás 10km fokozó” Ennek az alkalmi bejelentkezés sorozatnak az lesz a célja, hogy bemutassa szubjektív szemszögből, mi, edzők is ugyanúgy küzdünk minden nehézséggel, mint a sportolóink. Épp úgy belelépünk nem vagy akár teljesen jól előlátható hibákba, küzdünk motiválatlansággal és nálunk is vannak rossz és jó periódusok, tanácstalanság, motiválatlanság, mint bárki másnál. És hogy miért? Mert mi is emberek vagyunk, és önmagunkat mi is csak szubjektíven látjuk. Hiába van a háttérismeret, rutin, amit az ember összegyűjtött a múltban: ha magadról van szó, épp azokat a hibákat vagy hajlamos elkövetni, amitől a fejedet fogva óvod

Úszóedzés Dusival – 12. hét

Kedves Sportolók! Erre a hétre egy gyorsuló feladattal készültem, mely az állóképességet is igénybe veszi. Vigyetek magatokkal tenyérlapot és bóját! Bemelegítés, intenzitás E1-E2 200m bemelegítő (gyors-hát) 8x75m technika (25m láb, 25m csúsztatás, 25m folyamatos gyors) Fő rész, intenzitás EX 600m gyors 5-ös levegővel 6x100m gyors bójával, lendületesen, közte 15mp pihenőkkel 1perc pihenő 400m gyors 5-ös levegővel 1perc pihenő 200m gyors 5-ös levegővel, erősen!!! 2x100m gyors bójával, erősen!!!, közte 15mp pihenőkkel Levezetés, intenzitás E1 300m levezető (mell-gyors) Összesen: 3500m Jó edzést kívánok! Török Alfréd ‘Dusi’