Így készülünk a 2017-es nagyatádi eXtremeMan versenyre! Speciál távú közös edzés: 1,9 km úszás — 180 km kerékpár — 7 km futás.

Rólunk mondták

Egy nagyon átfogó térképet kaptam a szervezetemről, kiemelten sport oldalról, ami nagyon érdekes volt és egyben sokat segít is a jövőbeli edzéseimben.

Érdekes volt a valódi, személyre szabott értékeket hallani a mellé fűzött – szintén személyre szabott tanácsokkal -, ez bárkinek érdekes és nagyon hasznos lehet.

Leghasznosabb információk számomra: A testem összetétele, hogy mennyivel több víz szükséges, hogy pihentessem az idegrendszerem gyorsan reagáló részét, hogy milyen jó állapotban vagyok, és persze amiért mentem: a pulzushatáraim belövése.

Morvai Anna

A négyhetes edzésterv után: A feladatok érthetőek voltak, fokozatosan nőtt a terhelés. Viszont a teljesítményem annyit javult, hogy ma már olyan tempóval edzek, mint amivel korábban versenyeztem! A leírt pulzustartomány tartása volt a legnehezebb számomra. Másoknak azért javaslom, mert személyre szabott edzéstervvel könnyebb elérni a kitűzött célokat.

Tóth Balázs

amatőr futó

Jó szívvel ajánlom másoknak. Hajrá! Jó lesz!
A legfontosabb információ számomra, amit kaptam: pulzuszónák, laktátgörbe, VO2 max

Staudt Attila

triatlonista, Alba Triatlon SE

Első benyomások 5 hét után

"Az első találkozás után tudtam, hogy nagy segítség lesz nekem. Eddig maximálisan elégedett vagyok. Nándi a számok embere és mindig tud mondani valami okosságot az elemzésekből. Nagyon sok hasznos tanáccsal segített eddig. Legnagyobb problémám azzal volt mielőtt találkoztam vele, hogy nem tudtam mikor kell pihenőt tartanom. Eléggé alázatos is vagyok és nem tudtam magamat felmenteni az edzés alól, ami túlterheléshez vezetett. Nándi tudja nagyon jól mikor kell pihit tartanom. Ez is sokat segített amióta együtt dolgozunk."

Soltész Péter

Mi az ENSPORT?

Az ENSPORT hazánk egyik leggyorsabban fejlődő és legsokoldalúbb sportszolgáltatója. Célunk olyan komplex rendszer kialakítása, ahol a sportteljesítmény minden területén számíthatnak ránk jelenlegi és jövőbeli ügyfeleink. Sportlaborjainkban (Budapest, Sopron) teljesítménydiagnosztikai vizsgálatokkal, kerékpár-beállítással és futómozgás-elemzéssel, valamint személyre szabott edzéstervezéssel, dietetikai tanácsadással és étrendtervezéssel segítjük a hozzánk forduló kezdő, amatőr és profi, nemzetközi versenyekre készülő futókat, triatlonistákat és kerékpárosokat.

Fontos számunkra, hogy valós igényekre épülő, tudományos módszerekkel támogatott és egyénre szabott megoldásokat nyújtsunk. A folyamatos fejlesztésekkel szeretnénk hosszú távú, megbízható szakmai partnerei lenni minél több hazai egyesületnek, hazai sportolónak, akár hobbi, akár amatőr, akár versenysportról van szó.

Munkánk során igyekszünk a legmagasabb szakmai színvonalat és minőséget képviselni. Ezért használunk olyan szoftvereket és rendszereket, melyek profi csapatoknál is beváltak, mint például a diagnosztikánál használt FirstBeat, melyet az angol és spanyol labdarúgó válogatottak mellett a Manchester City, a Valencia FC és a Chicago Bulls is használ. Edzéstervezésben a SKY Pro Cycling Team, az Orica Green Edge, a British Cycling, az USA Cycling edzői és elemző szoftvere a TrainingPeaks segíti a munkánkat.

Érdekel az állapotfelmérés?

Egy jó diagnózis már fél siker. A teljesítménydiagnosztika egyik célja a pillanatnyi állapot felmérése, a meglévő képességek vagy az esetleges hiányosságok monitorozása, majd a kapott adatok alapján az egyéni pulzus és watt célzónák, valamint a teljesítmény küszöbök meghatározása. A laboreredmények alapján olyan személyre szabott, ugyanakkor rugalmas edzésterv állítható össze, amely a sportoló ideális fejlődését szolgálja. Ezenfelül a teljesítménydiagnosztikai kontrollmérés kristálytiszta képet ad arról, jó irányba tart-e a felkészülés, és hogy kell-e finomhangolni az edzésprogramot.

Érdekel az edzéstervezés?

Ha strukturált, egymásra épülő edzéseket tervszerűen megvalósítod, sokkal könnyebb lesz a számodra fontos céljaidat elérni. Ahogyan egy nyaralást, vagy egy építkezést is megelőzi a tervezés, éppen így komoly edzésmunkát is hasonlóan kezdünk. Egy olyan jó edzésterv, ami laborvizsgálati eredmények alapján rád lett szabva, irányt mutat, ugyanakkor rugalmasan igazodik a mindennapjaidhoz és céljaidhoz. A mai, rohanó világunkban egyre fontosabb, hogy az edzésre szánt napi 1-2 órát hogyan tölti el a sportoló, hogyan tudja a leghatékonyabban kihasználni a rendelkezésére álló időt.
Tetszik a bejegyzés? Oszd meg barátaiddal is!

Shares
Share This