Sportolóként miért lehet Neked is jó ENSPORT edzőkkel dolgozni?
Az alábbi 10 pontba szedtük össze az indokokat, ami jól összecseng azzal, amiért sportolóink szeretnek velünk készülni.

1. Saját céljaidhoz igazított edzésterved lesz
Mindegy, hogy egy maratont, vagy egy sprinttávú triatlont szeretnél teljesíteni, vagy időt javítani egy kerékpáros versenyen, az edződ a hosszú távú felkészülésedet a te céljaidhoz fogja igazítani. Ehhez viszont időnként szükség lehet tőled kitartásra és türelemre, mert tudod, jó munkához idő kell.

2. Egyéni időbeosztásodhoz igazított programot kapsz
Edződ figyelembe veszi a heti elfoglaltságaidat, és ennek függvényében készíti el edzéstervedet, így a kecske is jóllakik, meg a káposzta is megmarad.

3. Nem neked kell kitalálnod, hogy mikor, mit, mennyit kell edzened
Egyetlen feladatod van csupán: az edzések pontos végrehajtása. Épp ezért nem kell azon agyalnod, mikor, mit csinálj, hogy pl. “egy hosszút menjek a barátokkal, vagy résztávozzak reggel?” Egy tudatosan összeállított edzéstervben minden edzésnek kötött helye és ideje van, amit önkényesen nem módosítunk, és ha kimarad, nem is pótoljuk azt. Az edződ szükség esetén módosítja a tervet, így ha kimarad egy edzés, és ezt jelzed neki, tud változtatni rajta.

4. Folyamatos visszajelzéseket kapsz edzéseidről
Edződ heti rendszerességgel figyelemmel kíséri edzéseidet, átnézi azok mennyiségi és minőségi jellemzőit. Ha eltérést tapasztal, azonnal szól, így egy-egy hibát akár már a következő edzéseken ki is tudsz javítani.

5. Elkerülöd a túl- és alulterhelést
Edződ figyel a pihenés és a terhelés optimális arányaira, épp ezért nem fogod magad sem túlpörgetni, sem alul működtetni. Felkészülésed sokkal kiegyensúlyozottabbá válik.

6. A versenyeidre a legjobb formád tudod hozni
A jó formaidőzítéssel elérhető, hogy a lehető legjobb állapotban legyél a verseny napján. Persze ehhez szükséges a terv pontos végrehajtása is, nem beszélve a pszichés/mentális felkészülésről. De ha ezek összeállnak, az eredmény sem fog elmaradni.

7. Kisebb a sérülések kockázata
Optimális edzésmunka, optimális versenyszám és kevesebb túlterhelés kevesebb sérülést fog eredményezni.

8. Változatosabb lesz az edzésmunkád
Nem mondom, hogy teljesen, de felejtsd el a megszokott, unalmassá vált sémákat, sablonos megoldásokat. Egyszerűen nem kifizetődő mindig ugyanúgy edzened. Ez viszont azzal jár együtt, hogy nem mindig azt látod az edzéstervedben, amihez kedved lenne, mert a tervben szereplő edzés jobban szolgálja a célod megvalósulását, vagyis jobban illeszkedik a teljes programodba.

9. Hatékonyabb lesz a felkészülésed
Az optimális terheléssel, a személyre szabottsággal, a te saját igényeidhez igazított felkészüléssel – a tapasztalatok szerint – jóval kisebb idő- és energia ráfordítással érheted el céljaidat. Optimalizálhatod sportszokásaidat, aminek köszönhetően időt nyersz.

10. Lesz egy újabb motivációd
Megrekedtél a felkészülésben? Elhagyott az akaraterőd? Nem látod a fő célt? Edződ ebben is melletted lesz, és a holtpontokon átsegít. Jelenlétével, figyelmével, szavaival támogat!

AZ ALAP

Ami ebben a felsorolásban nem jelenik meg: a személyre szabott edzéstervezés alapja a jó diagnosztika. Ügyfeleink az ENSPORT sportlaborjában végzik a teljes állapotfelmérést (teljesítménydiagnosztikai vizsgálat). Ott készül el az a jegyzőkönyv, ami a következő hetekben jelentős hatással van az edzés munkára, hiszen a sportoló állapotáról ad egy kristálytiszta képet.

Érdekel az állapotfelmérés?

Ha több információt szeretnél a teljes állapotfelmérésről, vagy ha szeretnél bejelentkezni sportlaborunkba, akkor kattints az alábbi gombra!

Érdekel az edzéstervezés?

Ha több információt szeretnél az edzéstervezésről, vagy ha szeretnéd, hogy egyik edzőnk segítse felkészülésed, akkor kattints az alábbi gombra!

Tetszik a bejegyzés? Oszd meg barátaiddal is!

Shares
Share This