Munka, edzés, család, edzés és még egy kis munka. És egy nap csak 24 óra. Mellette még egyél is jól, és lehetőleg azt, amit Te készítesz. Lehetséges ez egyáltalán?!

Mit szólnál egy vacsorához, ami 5 perc alatt elkészül, egészséges, könnyű, és isteni finom?

Hozzávalók

(1 adag)

  • saláta mix (100 g) — rost és vitamin forrás
  • halkonzerv (1 doboz) (én szardíniából csináltam) — teljes értékű fehérje
  • pár szem olivabogyó (10 g) — telítetlen zsírsavak (főként omega 9)
  • öntetként:
    tökmagolaj (5 ml) — telítetlen zsírsavak (főként linol- és olajsav),
    növényi szterinek, E-vitamint forrásés balzsamecet (5 ml) — alapanyaga, a szőlő igen gazdag értékes
    mikrotápanyagokban, antioxidánsokban
  • és hogy a szénhidrátforrás is meglegyen, készíthetsz mellé
    egy szelet rozskenyérből pirítóst (40 g)Bonyolult? Nem hiszem. :) Variálhatod ízlésed szerint. Jó étvágyat!

Energia és tápanyag tartalom

  • energia — 423 kcal
  • fehérje — 22 g
  • zsír — 21 g
  • szénhidrát — 29 g
A bejegyzés szerzőjéről

Frányó Eszter, az ENSPORT dietetikusa, aki szenvedéllyel beszél a táplálkozásról, buktatóiról, és arról, mire érdemes odafigyelni, segíti sportolónk felkészülését, és az edzésterveikhez igazított étrendet állít össze számukra.

Nézd meg Frányó Eszter többi bejegyzését is! 

Jó étvágyat és tudatosan tervezett teljesítményt kívánunk,

és ha személyre szabott tanácsokat kérnél, vagy edzésprogramodhoz igazított
étrendet szeretnél kapni, akkor kattints az alábbi gombra!

Tetszik a bejegyzés? Oszd meg barátaiddal is!

Shares
Share This