Optimalizáld sportszokásaidat!

Nyerj időt!

Sportlaborunkban teljesítménydiagnosztikával és videokamerás mozgáselemzéssel, kerékpár-beállítással foglalkozunk. A mérésekhez a legkorszerűbb  szoftvereket és rendszereket használjuk.

Az edzésterv a sportoló egyéni igényeihez igazított, szakmailag és tudományosan megalapozott rendszeres mozgásprogram, ahol a terhelés és pihenés helyes aránya, a fokozatosság és a terhelések egymásra épülése biztosítja a fejlődést.

Sportdietetika és étrendtervezés, mentális felkészülés, rehabilitáció e három terület, melyre egy sportolónak nagy szüksége van, de általában ezekre fordítunk a legkevesebb figyelmet, pedig ezekben követjük el a legnagyobb hibákat.

Legfrissebb blogbejegyzéseink

Hírek, cikkek, edzői vélemények, versenybeszámolók, interjúk

A magas pulzus mítosza

Berkes Gábor arról beszél, hogy kell-e félni attól, hogy “kiugrik” a pulzusmérő mutatója, illetve hogy jó, vagy rossz a magas pulzusérték? Számtalan mítosz kering a köznyelvben erről, és ő most megpróbálja eloszlatni a kételyeket.

bővebben

Úszóedzés Imre Szandival (24/2018)

Sok sportolóban felmerül a kérdés: mit csináljak verseny után? Most is, a keszthelyi verseny után, de bármikor, amikor kemény megmérettetésen vagy túl, megcsinálhatod ezt az edzést.

bővebben

Londoni HRV konferencia más szemszögből

Nanni is beszámol a HRV konferenciáról, amiből sok más mellett az is kiderül, hogy miről árulkodik a szívünk, és miért és mire használhatjuk szívfrekvencia-változékonyság mérésének eredményeit.

bővebben

1200+ egyéni csúcs

Az elmúlt évek kiemelt ügyféleredményeit a facebook oldalunkon találod.

Az ügyfeleink fantasztikusak

Néhány vélemény tőlük, rólunk.

10 héttel a főverseny - a teljestávú Ironman - előtt kezdtünk el a dietetikussal dolgozni. Az volt a cél, hogy elérjem az ideális versenysúlyomat úgy, hogy marad energiám a versenyekre, edzésekre is. Már néhány hét után éreztem, hogy jól mennek az edzések, és szépen csökkent a súlyom is. A környezetem is visszajelezte, az eredmény szemmel látható volt. A versenyre meglett a kitűzött cél, annak ellenére, hogy nem tudtam 100%-ban tartani a tervet.

A legnagyobb előny az volt, hogy elértem a kívánt súlyt, jól, jó helyekről fogytam és izmosodtam is, de nem túlságosan. A teljesítményem javult. Sokat és finomakat ettem. Egyértelműen pozitív a tapasztalatom.

Szádvári Judit

Nagyon köszönöm Fanninak a felkészítést életem első versenyére! 6 km "örömfutás" (30+ fokban), ahol második lettem 31:02 eredménnyel! :)

Bors Máté

Első benyomások 5 hét után

"Az első találkozás után tudtam, hogy nagy segítség lesz nekem. Eddig maximálisan elégedett vagyok. Nándi a számok embere és mindig tud mondani valami okosságot az elemzésekből. Nagyon sok hasznos tanáccsal segített eddig. Legnagyobb problémám azzal volt mielőtt találkoztam vele, hogy nem tudtam mikor kell pihenőt tartanom. Eléggé alázatos is vagyok és nem tudtam magamat felmenteni az edzés alól, ami túlterheléshez vezetett. Nándi tudja nagyon jól mikor kell pihit tartanom. Ez is sokat segített amióta együtt dolgozunk."

Soltész Péter

Az étrendtervezés előtt nagyon jó volt a személyes találkozó, ahol a dietetikus az egyéni igényeket mérte fel, és a megbeszélésre felkészülten jött. Mindenre választ adott.

Az étrend kialakítását én úgy kértem, hogy ne legyen túl változatos, mivel nincs sok időm. Ezt figyelembe is vette. Olyan ételeket írt, ami gyorsan elkészíthető. A fogyással is elégedett voltam. Abszolút betartható volt a terv.

Segítőkész és odafigyelt rám. Az étrendet pontosan küldte. Máskor is szívesen venném a tanácsát. Másnak is ajánlanám.

Kludák Adrienn

"Fannit 2015 júniusában ismertem meg, akkor kaptam Tőle az első edzéstervet, szeptemberben pedig részt vettem az első 7 km-es futásomon. Soha nem gondoltam, hogy idáig eljutok, és az óta még többet sikerült elérnem: idén lefutottam az első félmaratonomat, és a másodikra készülök, amire az életben nem gondoltam, ugyanis 2015-ig futós múlttal nem rendelkeztem. Nagyon büszke vagyok magamra és ezt Fanninak köszönhetem, aki tartotta bennem a lelket akkor is, amikor nagyon nehéz volt. Fanni bátorított, és ha gondom volt bármikor fordulhattam hozzá. Amikor úgy éreztem, hogy feladom Ő volt az, aki biztatott és úgy írt edzéstervet, ahogy nekem a legjobb volt. Ő mindig tudta, mikor kell szigorúnak lenni, és mikor kell odafigyelni. Ki tudja hozni az emberből a maximumot.

Nagyon profi abban, amit csinál és nemcsak szakmailag, hanem emberileg is az egyik legjobb edző, akivel valaha dolgoztam."

Szabó Erika

Az ENSPORT számokban

A számadatokat manuálisan frissítjük, legutóbbi aktualizálás dátuma: 2018.06.14.

Heti edzéstervezés

TD laborvizsgálat

Egyéni csúcs

Edzéstervezés sportági megoszlása

  • Futók 66.99%
  • Triatlonisták 25.88%
  • Kerékpáros 5.82%
  • Krosszmotoros 0.97%
  • Úszó 0.32%

Partnereink

Vedd fel a kapcsolatot velünk!

Ha kérdésed van, vagy bővebb információra lenne szükséged, akkor írj vagy hívj minket, örömmel segítünk!
Ha személyesen szeretnél találkozni velünk, akkor látogasd meg a laborunkat.

ENSPORT Budapest: 1162 Budapest, Csömöri út 213.
ENSPORT Sopron: 9400 Sopron, Füredi sétány 9.
ENSPORT Kaposvár: 7400 Kaposvár, Vásártéri út 17.